Sajnálom

Drága Olvasóim!

Egy igazán szomorú bejegyzéssel érkeztem most. Igen nagy írói válsággal küzdöm, tehát teljes az ihlethiány. Próbálkozom az írással, hogy tudjam hozni a következő fejezetet, de nem haladok. Vagyis nagyon lassan. Két hete kellett volna befejeznem az ötödik fejezetet és megosztanom, hogy tudjátok olvasni, de még mindig nagyon keveset írtam. Sajnálom, igazán sajnálom. Megpróbálok mindent annak érdekében, hogy minél előbb hozzam az új részt. De kérlek, legyetek megértőek!

Tényleg sajnálom,
Norina

5 megjegyzés:

  1. Szia! Én nagyon szeretem a blogodat!! Létszi ne hagyd abba!!!! Én segítek ha gondolod és nincs ihleted :)) Nagyon szívesen! :) LÉTSZI FOLYTASD!
    Ölel:Betti
    Ui: itt az e-mailem:klement.bettina@freemail.hu :)
    puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogom abbahagyni a történetet, csak bizonytalan ideig visszavonulok, hogy összeszedjem a gondolataimat, mert még rengeteg ötletem van. Egyszerűen csak képtelen vagyok megfogalmazni őket! :)

      Törlés
  2. Nagyon fel keltetted az érdeklődésemet!
    Az egészet elolvastam 1 óra volt csak, faltam az egészet.. És az a csók 😱😍Imàdtammm
    Kb mikor lesz kint az 5. Rész???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül örülök neki, hogy tetszik a történetem. Az ötödik rész megjelenésének az idejét sajnos még nem tudom megmondani, de igyekszem az írásával!

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés